وبلاگ سایت ادوات کشاورزی وبلاگ سایت ادوات کشاورزی .

وبلاگ سایت ادوات کشاورزی

گوسفند زنده

​ گوسفند زنده
گوسفند زنده
گوسفند و سایر دام ها برای پرورش و نگهداری نیازمند داشتن تجربه های کافی و دانش گسترده است. زیرا به طور مستقیم با سلامت انسان ها ارتباط دارد. خرید گوسفند زنده باید از مراکز معتبر همانند دام سپید که قیمت گوسفند زنده را با توجه به مجوزهای وزارت بهداشت عرضه می کنند انجام شود.

بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت دام
دام سپید با هدف عرضه انواع دام زنده با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت شکل گرفته است. کلیه فرایندهای نگهداری، ذبح و توزیع زیر نظر وزارت بهداشت و با تایید کارشناسان صورت می گیرد و کلیه سفارشات در کمترین زمان ممکن پذیرفته و ارائه می گردد.

دام سپید همواره تلاش کرده است که ضمن ارائه طیور زنده سالم در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی اقدام نماید.

سفــــارش | خریـــــد | مشــــــاوره

 
 

 عرضه دام بهداشتی

 
 

دام زنده

 
 

کیفیت و بهداشت
 
قیمت گوسفند زنده
 
 نوع و نژاد گوسفند خریداری شده، شرایط بازار، میزان تقاضا، شیوع بیماری های واگیر و… از عوامل تعیین کننده قیمت ها انواع دام و گوسفند می باشند.

 
 قیمت ها توسط کارشناسان مربوطه تعیین می گردد و ممکن است در روزهای متوالی متفاوت باشد. شما می توانید همه روزه برای اطلاع از قیمت با کارشناسان مجموعه دام سپید مکاتبه نمایید.

 

09199277179

ویدیو ها

 

 

 

مرکــز خریـــد گوشــت سالـــم

ارتباط دام و انسان
با توجه به اینکه میزان سلامتی دام ها با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارد، بنابراین لازم است که دام ها از مراکز معتبر عرضه کننده خریداری شوند. در هنگام خرید گوسفندان باید نکاتی را در نظر گرفت. اولین نکته که بسیار حائز اهمیت است، سلامت دام خریداری شده می باشد. به این منظور لازم است که ضمن خریداری دام از مراکز عرضه بهداشتی، از مورد تایید بودن آن ها توسط وزارت بهداشت اطلاع و اطمینان پیدا شود.

سلامتتان را با انتخاب گوشت سالم تامین کنید.

02188601128 

گوشــت سالــم | تغذیــه سالــم

خرید گوسفند زنده
همواره تهیه انواع دام زنده خصوصا گوسفند در میان ایرانیان بسیار مورد توجه قرار داشته است. استفاده از گوشت گوسفند جهت مصارف روزانه خانوار، قربانی کردن گوسفندان در موارد رفع بلایا، مراسمات و مهمانی ها، قربانی های عید قربان، عقیقه، ادا کردن نذری و … از جمله موارد استفاده از گوسفندان می باشد.

نظارت بر دام
دام های پرورش یافته در این مرکز تحت نظارت و کنترل دقیق تغذیه می شوند و برای اطلاع از سلامت تحت بازرسی قرار می گیرند. قطعا دام های که بر روی آن ها هزینه نظارت و بررسی قرار گرفته باشد قیمت بالاتری نسبت به دام های بی کیفیت دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۱۶ توسط:وبلاگ سایت ادوات کشاورزی موضوع: نظرات (0)